سوالات متداول در خصوص حساب کاربری
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@rcharity.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.
پاسخ: شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **09) و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره ی همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید. در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت نام کرده اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.
پاسخ: شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود.
در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات واریزی قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “واریزی های من” کلیک کنید تا سوابق واریزی شما نشان داده شود.
سوالات متداول در خصوص ثبت و پیگیری واریزی
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت بنیاد ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این خیریه رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی سایت اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت بنیاد با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین بنیاد با سابقه سالها فعالیت و کمک رسانی موفق به بیش از هزاران نیازمند و ارائه خدمات مورد انتظار خیرین ، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد خیرین ، نهادهای نظارتی و زنجیره های حمایتی شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده واریزی خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد بنیاد به مددجویان استفاده کنید.
پاسخ: خیر ، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یواریزی را انجام دهید را برای انجام مراحل بعدی و استفاده از پنل شخصی باید با حساب کاربری وارد سایت شوید و یا در هنگام کمک ، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در سایت بنیاد میتوانید:
– سریعتر و سادهتر کمک کنید
– به سادگی سوابق واریزی ، کمکهای و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان کمکها به ویژه کمپینها قرار گیرید
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید کمکها و واریزی خود را انجام دهید.
پاسخ: بله، پس از ورود به کاربری موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد نیکی ، ثبت کمک در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به بنیاد ، 2) اطلاعات ارسال سبد نیکی ، 3) بازبینی سبد و 4) اطلاعات واریزی .
در مرحله اطلاعات ارسال سبد نیکی و بخش ” انتخاب استان مورد نظر برای کمک “، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن شهرستان ” وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ واریزی را اینترنتی پرداخت کنید، چنانچه مبلغ واریزی ها بیشتر از حد نصاب باشد در موارد دیگری صرف خواهد شد .
پاسخ: بله، پس از انتخاب سبد نیکی موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد نیکی ، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به بنیاد ، 2) اطلاعات ارسال سبد نیکی ، 3) بازبینی سبد و 4) اطلاعات واریزی .
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “شخص حقوقی هستید؟”، با کلیک روی عبارت “اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.” به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی برای واریزی سازمانی” و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، میتوانید برای واریزی سازمانی و دریافت رسید رسمی و اقدام کنید..
پاسخ: بنیاد با ارسال پیامک، یا ایمیل مرحله به مرحله وضعیت سبد نیکی را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سبد نیکی ، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش من” از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که 02167483000، و تنها شمارههایی است که بنیاد خیریه رخک از طریق آن برای کاربران و خیرین خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بنیاد خیریه رخک ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بنیاد است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@rcharity.irاطلاع دهید.
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام واریزی شما میتوانید سفارش را از سبد نیکی خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام واریزی و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل واریزی و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.